logo
Wednesday, 18 September 2019
Πυρήνες Δημοτικής

Πρόγραμμα εκπαιδευτικών – επιμορφωτών στη σχολική μονάδα με θέμα την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη μαθησιακή διαδικασία για τη Δημοτική Εκπαίδευση

Περιγραφή

Το πρόγραμμα στήριξης εκπαιδευτικών – επιμορφωτών (πυρήνων) εντός της σχολικής μονάδας στοχεύει στην αξιοποίηση των εκπαιδευτικών – επιμορφωτών που προέκυψαν μέσα από διάφορα Προγράμματα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για προώθηση στη σχολική τους μονάδα της ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε. με στόχο την ενδυνάμωση των διαδικασιών μάθησης. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα αναλαμβάνουν τη δέσμευση να πραγματοποιήσουν σχέδιο δράσης με επιμορφωτικές δραστηριότητες για τα μέλη του προσωπικού της σχολικής τους μονάδας με θέμα την ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη μαθησιακή διαδικασία.
 
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στηρίζει τους εκπαιδευτικούς – πυρήνες ως ακολούθως: 
α) έχει θέσει στη διάθεσή τους εξοπλισμό (ένα φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή και ένα βιντεοπροβολέα) με όρους χρησιδανεισμού (συμφωνία χρήσης με Π.Ι.) για τρία χρόνια με δυνατότητα ανανέωσης
β) παρέχει τεχνική στήριξη με επιτόπου επισκέψεις από τεχνικό προσωπικό πριν και κατά τη διεξαγωγή των επιμορφωτικών δράσεων μέχρι το Νοέμβριο του 2009
γ) παρέχει παιδαγωγική στήριξη από λειτουργούς του.
 
Ανάδοχος για τη διάθεση του εξοπλισμού και την τεχνική στήριξη έχει αναλάβει η εταιρεία Bestnet Services Ltd.
 
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν έχουν επιλεγεί μετά από εκδήλωση του ενδιαφέροντός τους σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο που έχει ανακοινωθεί σε όλα τα σχολεία Δημοτικής Εκπαίδευσης. Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος, αναμένεται από τους εκπαιδευτικούς που θα έχουν λάβει μέρος, να συνεχίσουν τις ενέργειές τους για προώθηση των στόχων του Π.Ι. για αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. είτε ως πυρήνες στη σχολική τους μονάδα είτε μέσω της συμμετοχής τους σε διάφορες ομάδες εργασίας που κατά καιρούς δημιουργεί το Π.Ι.

 

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2011-2012

nl_icon Subscribe to our Newsletter: