logo
Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017
Σεμινάρια σε σχολική βάση για τη σχολική χρονιά 2014-2015 - Είδος σεμιναρίων
Σεμινάρια σε σχολική βάση για τη σχολική χρονιά 2014-2015 - Είδος σεμιναρίων

Γενικές Πληροφορίες για τα Σεμινάρια σε Σχολική Βάση

 

1. Ενημερωτικά Σεμινάρια
Τα ενηµερωτικά σεµινάρια αφορούν συγκεκριµένο θέµα, το οποίο επιλέγει η σχολική µονάδα. Σκοπός των ενηµερωτικών σεµιναρίων είναι η γενική ενηµέρωση πάνω στο θέµα που θα επιλεγεί από τη σχολική µονάδα και περιλαµβάνει σύντοµες εισηγήσεις για πρακτικές εφαρµογές.

Διάρκεια:
Τα ενηµερωτικά σεµινάρια έχουν διάρκεια τουλάχιστον µια ώρα.

Απευθύνονται:
Α. Σε µικρές οµάδες εκπαιδευτικών που προέρχονται από την ίδια σχολική µονάδα (οµάδες ειδικοτήτων για τη Μέση εκπαίδευση).

Χρόνος διεξαγωγής:
- Πρωινός µη διδακτικός χρόνος
ή

Β. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς µιας σχολικής µονάδας (σε µικρές σχολικές µονάδες µπορούν να συµµετέχουν στο ενηµερωτικό σεµινάριο και σχολικές µονάδες ή εκπαιδευτικοί που βρίσκονται πλησίον της σχολικής µονάδας που οργανώνει το σεµινάριο).

Χρόνος διεξαγωγής:
Παιδαγωγική Συνεδρία – Συνεδρία Προσωπικού (χρονική διάρκεια τουλάχιστο µιας ώρας)

2. Βιωµατικά Εργαστήρια

Βιωµατικά εργαστήρια διεξάγονται για συγκεκριµένα θέµατα και κάτω από ορισµένες προϋποθέσεις οι οποίες συναποφασίζονται µε τον/την λειτουργό του Π.Ι. (π.χ αριθµός συµµετεχόντων, διαµόρφωση αίθουσας).

Απευθύνονται:
- Σε εκπαιδευτικούς, παιδιά ή/και γονείς (για τα εργαστήρια που εµπλέκουν και γονείς µπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στο ξεχωριστό έντυπο που αφορά στα Σεµινάρια για Γονείς)

3. Υποστήριξη Επαγγελµατικής Μάθησης

Η υποστήριξη επαγγελµατικής µάθησης στηρίζεται σε συγκεκριµένη ερευνητική µεθοδολογία, αυτή της έρευνας δράσης. Η αξία της έγκειται στο γεγονός ότι η έρευνα δράση εστιάζει σε πρακτικά ζητήµατα που αφορούν στο σχολείο και την εκπαιδευτική πραγµατικότητα, µε στόχο την ενδυνάµωση των εκπαιδευτικών στις καθηµερινές προκλήσεις του εκπαιδευτικού έργου. Επιπλέον, η έρευνα δράση επιδιώκει στο να εκπληρώσει τις προσδοκίες των εκπαιδευτικών για εποικοδοµητική έρευνα µε άµεσα αποτελέσµατα στην καθηµερινότητά τους.

Στάδια:
- ∆ιάγνωση αναγκών της σχολικής µονάδας, µέσα από αξιοποίηση συγκεκριµένου εργαλείου
- Καθορισµός ζητήµατος µέσα από συλλογή δεδοµένων σε επίπεδο τάξης/σχολείου
- Ανάπτυξη σχεδίου δράσης που να στηρίζεται στο θεωρητικό υπόβαθρο και αφορά στη συγκεκριµένη διεγνωσµένη ανάγκη της σχολικής µονάδας
- Εφαρµογή του σχεδίου δράσης
- Ανάλυση – Παρατήρηση – Αξιολόγηση ∆ράσης
- Κριτικός Αναστοχασµός.

∆ιάρκεια:
Η υποστήριξη επαγγελµατικής ανάπτυξης διαρκεί όλη τη σχολική χρονιά.

Προϋποθέσεις:
- Συµπλήρωση εργαλείου διάγνωσης αναγκών της σχολικής µονάδας
- Συνεργασία µε/και στήριξη από τη διεύθυνση του σχολείου
- ∆έσµευση και ενεργός συµµετοχή στα στάδια της έρευνας δράσης
- Έγκαιρη υποβολή αιτήµατος (αιτήσεις για υποστήριξη επαγγελµατικής µάθησης θα γίνονται µόνο στην Α΄ περίοδο υποβολής αιτήσεων).

Οκτώβριος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         

Δρ Μαρία Ηρακλέους
Τηλέφωνο: 22402387
E-mail:
eracleous.m@cyearn.pi.ac.cy

Δρ Μιχάλης Τορναρίτης
Τηλέφωνο: 22402331
E-mail:
tornaritis.m@cyearn.pi.ac.cy

Ήβη  Κουράτου
Τηλέφωνο: 22402366
E-mail:
kouratou.p@cyearn.pi.ac.cy

nl_icon Εγγραφείτε στο Newsletter: