logo
Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019
Θέματα και Εισηγητές κατά συνάντηση
Θέματα και Εισηγητές κατά συνάντηση

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

ΘΕΜΑTA

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

1Η (30/11/2011)

Η αξιοποίηση του Roller Coaster στη διδασκαλία της Μηχανικής στο Λύκειο.

Περατικός Νεόφυτος, (Λύκειο Αγίου Γεωργίου Λάρνακας),

Στυλιανού Αντώνης (Λύκειο Αραδίππου)

 Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών μέσω διαθεματικών ερευνητικών εργασιών και projects

Νικολάου Νικόλας (Λύκειο Αγίου Αντωνίου, Λεμεσός)

2Η (21/12/2011)

Κατανόηση εννοιών της Φυσικής με τη βοήθεια μοντέλων, κατασκευών και πειραμάτων με απλά υλικά

Πουαγκαρέ Μυρτώ (Γυμνάσιο Αγρού),

Χατζηκωστής Γιαννάκης (Προϋπηρεσιακή κατάρτιση – Παν. Κύπρου),

Τσαλακός Γιώργος (Α΄ Τεχνική Σχολή Λευκωσίας)

3Η (25/1/2012)

Σύγκριση της επίδρασης πραγματικών και εικονικών πειραμάτων  με την επίδραση οπτικογραφημένων πειραμάτων στην κατανόηση εννοιών της Φυσικής.

 

Σάββα Σάββας, (Λύκειο Αρχαγγέλου «Απόστολος Μάρκος»)

Σύγκριση προσομοιώσεων και οπτικογραφημένων επιδείξων πειραμάτων ως προς την επίτευξη εννοιλογική κατανόησης μαθητών Γ' Λυκείου στις Ταλαντώσεις

Τάκη – Ζυμαρίδου Αγάθη (Λύκειο Ιδαλίου)

4Η (15/2/2012)

Πειραματική διερεύνηση θεμάτων από το αναλυτικό πρόγραμμα της Β' Λυκείου

Οικονόμου Μάρκος, (Α΄ Τεχνική Σχολή Λευκωσίας)

Hands-on Experiments/Demonstrations in fun and entertaining manner.

Viken Tavitian

5Η (28/3/2012)

Παράγοντες που επηρεάζουν το σημείο βρασμού και τήξης των υλικών

Ανδρέου Χριστιάνα, (Λύκειο Παραλιμνίου)

ΤΠΕ και απλές πειραματικές πρακτικές για βελτίωση της διδασκαλίας της Φυσικής

Γιώργος Χρυσοστόμου (Λύκειο και Τεχνική Σχολή Πόλεως Χρυσοχούς)

6Η (25/4/2012)

Δημιουργία προσομοιώσεων με το λογισμικό Crocodile Physics: Μία εφαρμογή διερεύνησης στην ελεύθερη πτώση

Αντωνίου Ανδρέας (Α΄ Τεχνική Σχολή Λευκωσίας)

28/3/2012)ιο και Τεχνική Σχολή

Το λογισμικό InteractivePhysics

Καρμιώτης Ιωάννης (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΝΑΠ) και Γυμνάσιο Πέρα Χωρίου και Νήσου)

7Η (30/5/2012) (ΠΙΚ, Λεμεσός)

Η χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία ατόμων με ειδικές ανάγκες

Μακρής Χρήστος (Α΄ Τεχνική Σχολή Λεμεσού)

Ενσωμάτωση του λογισμικού Modellus στη διδασκαλία της φυσικής.

Περικλέους Μιχάλης (Λύκειο Αγίου Ιωάννη, Λεμεσός)

8Η (21/6/2012)

Εφαρμογή ενός προβληματοκεντρικού μοντέλου μάθησης με συνθετική εργασία γύρω από το ζήτημα της ηχομόνωσης.

Λοϊζίδου Έφη (Τεχνική Σχολή «Μακάριος Γ’» Λευκωσία)

Οριζόντια βολή: πειραματική διερεύνηση και διερεύνηση μέσω ανάλυσης βίντεο.

Καρμιώτης Γιάννης (Περιφερειακό Γυμνάσιο Πέρα Χωρίου-Νήσου/ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (ΝΑΠ))

Τσαλακός Γιώργος (Α΄  Τεχνική Σχολή Λευκωσίας/ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου)

nl_icon Εγγραφείτε στο Newsletter: