logo
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019
Αρχείο Προαιρετικών Σεμιναρίων
Αρχείο Προαιρετικών Σεμιναρίων

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΑ

ΚΩΔΙΚΟΣ

ΤΙΤΛΟΣ

ΓΔ01.001

Θέματα Αγωγής Υγείας

ΓΔ03.007

Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και Σχολείο: Αρχές οργάνωσης και σχεδιασμού του

ΓΔ03.008

Η μη τυπική εκπαίδευση ως εργαλείο προώθησης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Προγράμματα Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

ΓΔ08.001

Διαθεματική διδασκαλία και διερεύνηση στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες - Το Πρόγραμμα Primasnload GD08.001_2014.pdf

ΓΕ05.007

Μοντελοποίηση μαθηματικού προβλήματος μέσω σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων

ΓΕ06.004

Διδάσκοντας με μουσικότητα τη Μουσική

ΓΕ08.014

Δυνατότητες και προκλήσεις στο διαδίκτυο

ΓΕ08.018

Παιδεία για τα Μέσα

ΓΕ08.019

Καλές πρακτικές και ιδέες για την εφαρμογή και αξιοποίηση ηλεκτρονικών φακέλων εργασίας (ePortfolios) στη μαθησιακή διαδικασία και αξιολόγηση

ΓΕ08.020

Γνωριμία και εφαρμογή μεθοδολογίας οπτικοποιημένου μαθησιακού σχεδιασμού για τον σχεδιασμό μαθημάτων με ενσωμάτωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη μαθησιακή διαδικασία

ΓΨ02.009

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: Από τη θεωρία στην πράξη

ΓΨ03.006α

Στοιχεία Εκπαιδευτικής Έρευνας και επεξεργασία δεδομένων - Μέρος Α'

ΓΨ03.006β

Στοιχεία Εκπαιδευτικής Έρευνας και επεξεργασία δεδομένων - Μέρος Β'

ΓΨ03.009

Ενισχύοντας την ερευνητική κουλτούρα στο σχολείο: Το πρόγραμμα "Μαθητές στην Έρευνα (ΜΕΡΑ)"

ΓΨ03.011

Στατιστική Επεξεργασία δεδομένων με τη χρήση του λογισμικού R

ΓΨ03.012

Ανάλυση δεδομένων των διεθών ερευνών PIAAC και PISA με τη χρήση του εργαλείου Data Explorer

ΓΨ04.003α

Δημιουργώντας μια ταινία - Μέρος Α'

ΓΨ04.003β

Δημιουργώντας μια ταινία - Μέρος Β'

ΓΨ05.023

Η εκφοβιστική συμπεριφορά μεταξύ των μαθητών στο σχολείο

ΓΨ06.003

Δεξιότητες επικοινωνίας και μάθησης σε μια δημοκρατική τάξη

ΓΨ06.020

Παρατήρηση και αξιολόγηση διδασκαλίας

ΓΨ06.021

Η κρυφή γοητεία της Επιστήμης μέσα από τη μυθολογία και τον πολιτισμό

ΓΨ06.022

Διαμορφωτική αξιολόγηση των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά

ΓΨ08.011

Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ - ΠΡΟΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΩΔΙΚΟΣ

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΕ01.007

Η εφαμρογή της προσέγγισης CLIL στη Δημοτική Εκπαίδευση

ΔΕ02.008

Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές με μεταναστευτική προέλευση

ΔΕ03.008

Διδακτικές στρατηγικές στο Αναλυτικό Πρόγραμμα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη

ΔΕ04.008

Θέματα Θεολογίας και Διδακτικής στο μάθημα των Θρησκευτικών
Αλλαγή Εισηγητή και Περιεχομένου

ΔΕ04.010

Η ενσωμάτωση του Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών Arc GIS στη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας στην Δ' τάξη του Δημοτικού Σχολείου

ΔΕ05.007

Τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα - Μέρος Α'

ΔΕ05.007β

Τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα - Μέρος Β'

ΔΕ05.008

Επίλυση προβλήματος και χρήση της τεχνολογίας στα Μαθηματικά

ΔΕ05.011

Η εξερεύνηση, η διερεύνηση και η επίλυση προβλήματος στο μάθημα των Μαθηματικών: δυνατότητες, εφαρμογές και προεκτάσεις

ΔΕ05.013

Εξερευνήσεις και διερευνήσεις στα εγχειρίδια των Μαθηματικών των τάξεων Α' - Γ' του Δημοτικού Σχολείου 

ΔΕ06.016

Το μάθημα της Μουσικής στην Προσχολική και στη Δημοτική Εκπαίδευση: θεωρία και πρακτική μέσα από το πρίσμα του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος

ΔΕ07.005

Διαφορετικότητα και διαπολιτισμικότητα στην Αγωγή Ζωής/Υγείας

ΔΕ12.010

H πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες

ΔΕ14.001

Το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Δημοτικό Σχολείο: Από τη θεωρία στην πράξη

ΔΨ06.013

Διαφοροποίηση διδασκαλίας στο πλαίσιο του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος

ΔΨ06.015

Διαχείριση τάξης: πρακτικές τεχνικές και βιωματικές προσεγγίσεις

ΔΨ06.016

Παιχνίδι και κέντρα μάθησης στο Νηπιαγωγείο

ΔΨ07.004

Αποτελεσματική διδασκαλία σε θέματα Αγωγής Υγείας

ΔΨ08.001

Διαχείριση αλλαγής στα πλαίσια αποτελεσματικής οργάνωησης και διοίκησης σχολείου

 

ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΩΔΙΚΟΣ

ΤΙΤΛΟΣ

ΜΔ07.001

Διαχείριση αλλαγής στα πλαίσια αποτελεσματικής οργάνωσης και διοίκησης σχολείου

ΜΕ02.024

Η διδασκαλία της Κυπριακής Λογοτεχνίας στη Μέση Εκπαίδευση

ΜΕ02.026

Διδακτικές εφαρμογές στη Λογοτεχνία Μέσης Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΕ02.030

Αρχαία Ελληνικά Γ' Γυμνασίου: περιεχόμενο και διδακτικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος

ΜΕ02.031

Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας: πρακτικές οδηγίες για διδακτικές προσεγγίσεις και μεθοδολογικά εργαλεία

ΜΕ04.003

Εφαρμοσμένη διαφοροποίηση διδασκαλίας σε τάξη μικτής ικανότητας στα Θρησκευτικά του Γυμνασίου και του Λυκείου

ΜΕ04.005

Σύγχρονες προσεγγίσεις στο μάθημα των Θρησκευτικών με βάση το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΕ05.006

Η εκμάθηση του λογισμικού GEOGEBRA και η χρήση του στη διδασκαλία των Μαθηματικών, όπως προβλέπεται στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΕ05.008

Η εξερεύνηση και η διερεύνηση στο μάθημα των Μαθηματικών στη Μέση Εκπαίδευση

ΜΕ07.009

Η διδασκαλία ενοτήτων του Αναλυτικού Προγράμματος Οικιακής Οικονομίας - Αγωγής Υγείας

ΜΕ08.009

Η διδασκαλία της ενότητας "Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής", σύμφωνα με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΕ08.011

Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία των βασικών εννοιών της Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, με τη χρήση της τεχνολογίας

ΜΕ08.012

Η αξιοποίηση της διασύνδεσης (Interface) για αποτελεσματική διδασκαλία της Φυσικής. Η διασύνδεση CoachLab II και το λογισμικό Coach 6.

ΜΕ08.013

Το σύστημα στοιχειοθεσίας κειμένου TeX/LaTeX και το σχεδιαστικό πακέτο PSTricks

ΜΕ08.014

Υιοθετώντας εργαλεία ΤΠΕ και προσεγγίσεις για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων μέσα από το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΕ08.015

Διδασκαλία των ενοτήτων "Βασικές Έννοιες", "Υλικό/Αρχιτεκτονική Υπολογιστών" και "Λειτουργικά Συστήματα" του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος στο Γυμνάσιο

ΜΕ12.032

Διδακτικές εφαρμογές στη Βιολογία του Λυκείου

ΜΕ12.033

Η διδακτική της Βιολογίας και η αποτελσματική αξιοποίηση του πειράματος, με βάση το νέο διδακτικό υλικό της Βιολογίας των τάξεων Α'-Γ'

ΜΕ12.034

Εργαστηριακές δραστηριότητες σε μακροκλίμακα και μικροκλίμακα στο μάθημα της Χημείας των τάξεων Β' και Γ' Γυμνασίου, σύμφωνα με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΕ12.035

Ο πολλαπλός ρόλος των πειραματικών δραστηριοτήτων στον σχεδιασμό και στην εφαρμογή μαθημάτων Φυσικής σε περιβάλλον διερώτησης (inquiry)

ΜΕ12.036

Τελική αξιολόγηση στο μάθημα της Φυσικής

ΜΕ12.037

Πειραματικές δραστηριότητες Χημείας σε μικροκλίμακα

ΜΨ05.002

Δεξιότητες Ζωής

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΩΔΙΚΟΣ

ΤΙΤΛΟΣ

ΤΕ00.004

Η εκμάθηση του AutoCAD 2010 για ηλεκτρονική σχεδίαση μελετών και η χρήση του στη διδασκαλία από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές

ΤΕ01.018

Η διδασκαλία του Τεχνικού και του Μηχανολογικού Κατασκευαστικού Σχεδίου

ΤΕ03.027

Χρήση σύγχρονων τοπογραφικών οργάνων 

ΤΕ06.006

Εργαλειομηχανές CNC Router BOXFORD

ΤΕ06.008

Τρισδιάστατο σχεδιαστικό πρόγραμμα Sketchup

ΤΕ06.009

Κατασκευή επίπλων στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του κλάδου Ξυλουργικής/ Επιπλοποιίας, χρήση ξυλουργικών μηχανών και ιδιοσυσκευών

nl_icon Εγγραφείτε στο Newsletter: