logo
Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου 2019
Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νεοεισερχομένων Εκπαιδευτικών και Μεντόρων

 

To Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης προσφέρθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για πέντε συνεχείς χρονιές (2008 - 2013) στη Μέση Γενική και Μέση Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και τέσσερις χρονιές στη Δημοτική Εκπαίδευση (2008-2011 και 2012-2013) και απευθυνόταν στους Νεοεισερχόμενους Εκπαιδευτικούς των δύο βαθμίδων.

Κεντρικός άξονας του Προγράμματος ήταν η ενημέρωση και η προετοιμασία των Νεοεισερχομένων στην Εκπαίδευση με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς τους. Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή διαδραμάτιζαν οι Μέντορες, οι οποίοι επιμορφώθηκαν στα πλαίσια του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης, για να προσφέρουν μεντορικό έργο σε Νεοεισερχομένους στις σχολικές μονάδες που εργάζονταν.

Το Πρόγραμμα απευθυνόταν σε Εκπαιδευτικούς  Δημοτικής / Μέσης / Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης:

  •  Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Νεοεισερχόμενων Εκπαιδευτικών (κεντρική επιμόρφωση διάρκειας  25 δ.π.)
  • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μεντόρων (κεντρική επιμόρφωση διάρκειας 40 δ.π.) 


Το Πρόγραμμα  αναπτυσσόταν  σε  τρεις Φάσεις:

  • Φάση Α΄: κεντρική επιμόρφωση (Οκτώβριο)
  • Φάση Β΄: εργασία στη σχολική μονάδα – κεντρική επιμόρφωση (Ιανουάριο –  Φεβρουάριο)
  • Φάση Γ΄: κεντρική επιμόρφωση (Μάιο) 


Έντυπα
 

Έντυπα Μέσης Εκπαίδευσης
Ενημερωτικό έντυπο (Μέση και Μέση Τεχνική Εκπαίδευση)
Έντυπα αξιολόγησης (Μέση και Μέση Τεχνική Εκπαίδευση)
Έντυπο αναστοχασμού (Μέση και Μέση Τεχνική Εκπαίδευση)
Εργαλείο παρατήρησης (Μέση και Μέση Τεχνική Εκπαίδευση)
 

Έντυπα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ενημερωτικό Έντυπο (Δημοτική Εκπαίδευση)
Έντυπα αξιολόγησης (Δημοτική Εκπαίδευση)
Έντυπο αναστοχασμού (Δημοτική Εκπαίδευση)
Εργαλείο παρατήρησης (Δημοτική Εκπαίδευση)

Υλικό θεματικών Ενοτήτων

Εισαγωγικό Σημείωμα
Αποτελεσματική Διδασκαλία (Δημοτική Εκπαίδευση)
Αποτελεσματική Διδασκαλία (Μέση Εκπαίδευση)
Διαχείριση Τάξης (Δημοτική Εκπαίδευση)
Διαχείριση Τάξης (Μέση Εκπαίδευση)
Θέματα Συμβουλευτικής
Θεσμός του Μέντορα

nl_icon Εγγραφείτε στο Newsletter: