logo
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019
Οδηγίες προς τους Συγγραφείς
Οδηγίες προς τους Συγγραφείς

Στο Δελτίο του Π.Ι. δημοσιεύονται άρθρα/μελέτες σχετικές με την εκπαίδευση, τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) καθώς και έρευνες οι οποίες συνδέονται με την εκπαιδευτική διαδικασία.  Οι εργασίες θα πρέπει να διακρίνονται για την πρωτοτυπία, σαφήνεια στην έκφραση, επιστημονική επάρκεια και βιβλιογραφική τεκμηρίωση.  

1.    Οι εργασίες μπορεί να είναι:
- Άρθρα που αναφέρονται σε εμπειρική έρευνα
- Θεωρητικά άρθρα τα οποία αναφέρονται σε ανάλυση, σχόλια, παρουσίαση  θεωριών
- Επισκόπηση σημαντικών θεμάτων της εκπαίδευσης που στοχεύουν στην συστηματική ανάλυση, αξιολόγηση, παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας ή ακόμη και  στον εντοπισμό και παρουσίαση θεμάτων τα οποία θα πρέπει να διερευνηθούν
- Άρθρα τα οποία εστιάζουν σε μεθοδολογικά θέματα σχετικά με την εκπαίδευση
2.    Οι εργασίες θα πρέπει να είναι γραμμένες σε διπλό διάστημα, με όλες τις σελίδες αριθμημένες και να μην ξεπερνούν τις 2000 λέξεις.   Επίσης, θα πρέπει να συνοδεύονται από περίληψη 100 περίπου λέξεων και από 4 – 5 λέξεις-κλειδιά που ορίζει ο συγγραφέας. Στο τέλος του άρθρου θα πρέπει να παρατίθεται και η ιδιότητα του συγγραφέως.
3.    Οι πίνακες καθώς και οι γραφικές παραστάσεις παρουσιάζονται με επικεφαλίδα, συνεχή αρίθμηση και με ένδειξη (Διάγραμμα 1, Πίνακας 1 κ.λπ.)
4.    Οι συγγραφείς είναι υπεύθυνοι για τη λήψη  copyright, δημοσίευση περικοπών, σχημάτων, φωτογραφιών κ.λπ.
5.    Η βιβλιογραφία παρατίθεται στο τέλος της εργασίας και περιλαμβάνει τις παραπομπές που χρησιμοποιήθηκαν στο κείμενο. Θα πρέπει να ακολουθείται μια ενιαία (ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση) αλφαβητική σειρά,  σύμφωνα με το λατινικό αλφάβητο.  
6.    Κείμενα που έχουν δημοσιευτεί ή πρόκειται να δημοσιευτούν σε άλλη έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση δεν  δημοσιεύονται
7.    Οι συγγραφείς καλούνται να ακολουθήσουν τις οδηγίες συγγραφής επιστημονικών εργασιών του APA (American Psychological Association), όπως τα πιο κάτω παραδείγματα:

Για βιβλία:
Gross, R.  (2010)  Psychology:  The science of mind and behavior.  London:  Hodder Education
Ρούσσος, Π.Λ. και Τσαούσης,  Γ.  (2011) Στατιστική στις Επιστήμες της Συμπεριφοράς με τη Χρήση του SPSS.   Αθήνα:  Τόπος

Για περιοδικά:
Saab, N.  (2012) Team regulation, regulation of social activities or co-regulation:  Different labels for effective regulation of learning in CSCL, Metacognition and Learning, 7 (1), 1 – 6

Για κεφάλαια εντός βιβλίου:
Veenman, M.V.J.  (2010)  Learning to Self-Monitor and Self-Regulate.  In R.E. Mayer and P.A. Alexander (Eds.) Handbook of Research on Learning and Instruction, (pp. 199 - 254).   London:  Taylor & Francis Ltd

Για ηλεκτρονικές παραπομπές:  
Attwood, R.  (2010, February 26) Mind the gap, Times Higher Education Supplement.  Available online at www.timeshighereducation.co.uk./story.asp?sectioncode=26&storycode= 410531&c=2 (accessed 25 February 2010). 

Στις ελληνικές εκδόσεις ο Editor αναφέρεται ως  Επιμελητής  Έκδοσης,  το  in press ως υπό δημοσίευση και το retrieved/accessed για ιστοσελίδα ως  ανάκτηση/διαθέσιμο.   

Είναι απαραίτητο τα κείμενα να κατατίθενται σύμφωνα με το πρότυπο του Δελτίου ακολουθώντας την εξής σειρά:  τίτλος, όνομα και επώνυμο συγγραφέα, περίληψη, λέξεις κλειδιά, κείμενο, βιβλιογραφία, ιδιότητα συγγραφέα.

Υποδείγματα άρθρων μπορούν να αναζητηθούν στα τεύχη του Δελτίου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τα οποία βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα  του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο → Τομέας Εκπαιδευτικής Τεκμηρίωσης → Δελτίο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου → Δελτίο 16:  Δεκέμβριος 2014). 

 

 

 

nl_icon Εγγραφείτε στο Newsletter: