logo
Saturday, 24 August 2019

Πλαίσιο: Erasmus+ Key Action 3: Support for policy reform (Prospective Initiatives: European policy experimentations in the fields of Education and Training, and Youth) EACEA/10/2014

Code: 388449-EPP-1-2014-2-BE-EPPKA3-PI-POLICY

Start: 01-03-2015

End: 28-02-2018

Budget: €2,602,959 (χρηματοδότηση από Ε.Ε.: €1,952,218)

Αναστασία Οικονόμου Contact Person Αναστασία Οικονόμου

Το έργο ΜENTEP αφορά στην ανάπτυξη και αξιολόγηση ψηφιακών δεξιοτήτων εκ μέρους των εκπαιδευτικών.  Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε από τη σχετική ιστοσελίδα του European Schoolnet (EUN)
Χρονοδιάγραμμα: Οι δράσεις του έργου προσεγγίστηκαν σε 3 ομάδες: τον σχεδιασμό του έργου και ανάπτυξη σχετικών εργαλείων (1η χρονιά), την εφαρμογή σε εκπαιδευτικούς και την παρακολούθησή της (2η χρονιά) και την ανάλυση αποτελεσμάτων και συγγραφή εκθέσεων (3η χρονιά).

 

Συντονιστής έργου: European Schoolnet - EUN PARTNERSHIP AISBL

Εμπλεκόμενοι φορείς στην Κύπρο: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (Αναστασία Οικονόμου)  και  ΥΠΠ / Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης (Γιώργος Κουτσίδης)

 

Εταίροι του έργου:

  • EUN PARTNERSHIP AISBL BRUXELLES BE  (Coordinator)
  • CENTRE NATIONAL DE DOCUMENTATION PÉDAGOGIQUE FUTUROSCOPE CEDEX FR 
  • COMPUTER TECHNOLOGY INSTITUTE & PRESS DIOPHANTUS RION ACHAIAS EL
  • DUM ZAHRANICNI SPOLUPRACE PRAHA CZ
  • FONDAZIONE BRUNO KESSLER TRENTO IT 
  • HARIDUSE INFOTEHNOLOOGIA SIHTASUTUS TALLINN EE 
  • INDIRE ISTITUTO NAZIONALE DI DOCUMENTAZIONE PER L'INNOVAZIONE E LA RICERCA EDUCATIVA FIRENZE IT 
  • MINISTERIO DA EDUCACAO E CIENCIA Lisboa PT 
  • MINISTERIO DE EDUCACION, CULTURA Y DEPORTE MADRID ES
  • Ministry of Education and Culture, Cyprus Nicosia CY 
  • OPETUSHALLITUS HELSINKI FI 
  • PAIDAGOGIKO INSTITOUTO KYPROU NICOSIA CY 
  • SENTER FOR IKT I UTDANNINGEN OSLO NO 
  • UGDYMO PLETOTES CENTRAS VILNIUS LT 
  • UNI-C - STYRELSEN FOR IT OG LAERING COPENHAGEN DK
  • ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA SOLSTVO LJUBLJANA SI 
nl_icon Subscribe to our Newsletter: